Mi az első lépés?

Annál a pontnál indulunk, amikor a vállalkozás vezetői a további növekedés útját keresve eljutnak a frencsájz alkalmazásának a gondolatáig. Valóban erre vezet az utunk? Nagyobb piaci sikerünk lesz így? Elég vonzó lesz az ajánlatunk a többi vállalkozó számára? Alkalmas erre a vállakozásunk? – sorjáznak a kérdések, melyeket hosszan lehetne még sorolni.

Details

Egy frencsájz vállalkozás lehetséges fejlődési pályája

Ugyan állandóan hangsúlyozom, hogy egy frencsájz vállalkozás alapjaiban nem különbözik egyetlen más vállalkozástól, mégis, fejlődési pályájának egy pontján teljesen más útra tér, és e ponttól abszolút más módszertennal és eszközökkel  fejlődik tovább.

Itt válik vállalkozásból frencsájz vállalkozássá. 

Details

A növekedés

Magyarországon mintegy 400.000 vavalóban működő vállalkozást tartanak nyilván. Ezen vállalozások versenypozíciója rendkívül különböző. Szűkítsük vizsgálódásainkat azokra a cégekre, melyek sikeres vállalkozásként határozhatják meg magukat, hiszen  csak nekik vannak további lehetőségeik. Számukra automatikusan merül fel a kérdés: merre tovább?

Details

A két fél viszonya – a megoldás

Ha átgondolja a korábbiakban tárgyalt „beépített” feszültségforrásokat, máris elképzelheti, mennyire nehéz lehet sok-sok éven át akár több tucat rendszerbérlőt kezelni, főleg, miután az ő belső beállítottságuk is az idő múlásával szinte állandóan változik. Itt válik igazán valósággá, hogy a frencsájz tulajdonképpen az emberek, emberi kapcsolatok menedzselése.

Details